Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
ChSTU
repository
ChSTU
repository preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Repository at ChSTU
Browsing by Author Коломицева, Олена Віталіївна
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 34 to 53 of 76
< previous
next >
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2021
Конкурентоспроможність бізнес-моделей авіаційних підприємств: інноваційний аспект
Маслак, Ольга Іванівна
;
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Гришко, Наталя
;
Яковенко, Ярослава
2019
Концептуальні засади економічної безпеки регіону у контексті загроз, пов'язаних з інтенсифікацією процесів інформатизації та розвитком IT-сфери
Шевчук, Ірина Богданівна
;
Коломицева, Олена Віталіївна
2016
Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Пепчук, Сергій Миколайович
2021-06
Маркетингова товарна політика на підприємстві (на матеріалах СТОВ "АГРОФІРМА КОРСУНЬ", м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Булатова, Анастасія Олександрівна
2016
Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону
Шевченко, Наталія Вікторівна
;
Коломицева, Олена Віталіївна
2022
Маркетингові аспекти електронних платіжних послуг
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
2019
Маркетингові аспекти розвитку інновацій у регіонах
Білик, Вікторія Вікторівна
;
Коломицева, Олена Віталіївна
2021-06
Маркетингові дослідження в процесі формування товарної плітики підприємства ( на матеріалах ПрАТ «Юрія», м. Черкаси)
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Скопінцева, Богдана Романівна
2021-06
Маркетингові стратегії позиціонування торгової марки (на матеріалах ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", м. Черкаси)
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Авчінніков, Мирослав Геннадійович
2019
Метод управління можливостями та загрозами в проектах агропромислового комплексу
Данченко, Олена Борисівна
;
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Денчик, О.Р.
;
Круль, Конрад Януш
2021
Методи маркетингового дослідження цінової політики підприємств ритейлу та їх вплив на поведінку споживача
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Васильченко, Лідія Сергіївна
;
Бурцева, Тетяна Іванівна
;
Пепчук, Сергій Миколайович
;
Деньга, Людмила
2022
Методики маркетингової оцінки туристичних дестинацій
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Баранюк, Діана
;
Бойко, С.Г.
2020
Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 Маркетинг, 121 Інженерія програмного забезпечення, 131 Прикладна механіка, 051 Економіка, 151 Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології, 161 Хімічні технології та інженерія, 122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології, 152 Метрологія та інформаційно- вимірювальна техніка, 123 Комп’ютерна інженерія, 126 Інформаційні системи та технології усіх форм навчання
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Данченко, Олена Борисівна
;
Пепчук, Сергій Миколайович
2020
Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньонаукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 121 «Інженерія програмного забезпечення», 131 «Прикладна механіка», 051 «Економіка», 151 «Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології», 161 «Хімічні технології та інженерія», 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка», 123 «Комп’ютерна інженерія», 126 «Інформаційні системи та технології» усіх форм навчання
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Данченко, Олена Борисівна
;
Пепчук, Сергій Миколайович
2020
Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 121 «Інженерія програмного забезпечення», 131 «Прикладна механіка», 051 «Економіка», 151 «Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології», 161 «Хімічні технології та інженерія», 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», 152 «Метрологія та інформаційновимірювальна техніка», 123 «Комп’ютерна інженерія», 126 «Інформаційні системи та технології» усіх форм навчання
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Данченко, Олена Борисівна
;
Пепчук, Сергій Миколайович
2020
Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньонаукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 121 «Інженерія програмного забезпечення», 131 «Прикладна механіка», 051 «Економіка», 151 «Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології», 161 «Хімічні технології та інженерія», 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка», 123 «Комп’ютерна інженерія», 126 «Інформаційні системи та технології» усіх форм навчання
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Данченко, Олена Борисівна
;
Пепчук, Сергій Миколайович
2016
Мотивація економічної діяльності підприємств в сучасному ринковому середовищі
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Боковня, Анжеліка Олегівна
2015
Основні напрями регіональної енергeтичної політики
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Мильніченко, Сергій Михайлович
2022
Особливості поведінки споживачів в умовах сучасного ринку
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Васильченко, Лідія Сергіївна
2020-11-26
Особливості та етапи формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємства
Коломицева, Олена Віталіївна
;
Васильченко, Лідія Сергіївна