Browsing by Author Коломицева, Олена Віталіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 34 to 53 of 76 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
7.pdf.jpg2021Конкурентоспроможність бізнес-моделей авіаційних підприємств: інноваційний аспектМаслак, Ольга Іванівна; Коломицева, Олена Віталіївна; Гришко, Наталя; Яковенко, Ярослава
170821-381270-1-PB.pdf.jpg2019Концептуальні засади економічної безпеки регіону у контексті загроз, пов'язаних з інтенсифікацією процесів інформатизації та розвитком IT-сфериШевчук, Ірина Богданівна; Коломицева, Олена Віталіївна
Монограф_Пепчук_1.pdf.jpg2016Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографіяКоломицева, Олена Віталіївна; Пепчук, Сергій Миколайович
2021-06Маркетингова товарна політика на підприємстві (на матеріалах СТОВ "АГРОФІРМА КОРСУНЬ", м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)Коломицева, Олена Віталіївна; Булатова, Анастасія Олександрівна
Полтава_2016.pdf.jpg2016Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіонуШевченко, Наталія Вікторівна; Коломицева, Олена Віталіївна
78-84_Коломицева, Пальонна.pdf.jpg2022Маркетингові аспекти електронних платіжних послугКоломицева, Олена Віталіївна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна
13.pdf.jpg2019Маркетингові аспекти розвитку інновацій у регіонахБілик, Вікторія Вікторівна; Коломицева, Олена Віталіївна
2021-06Маркетингові дослідження в процесі формування товарної плітики підприємства ( на матеріалах ПрАТ «Юрія», м. Черкаси)Коломицева, Олена Віталіївна; Скопінцева, Богдана Романівна
2021-06Маркетингові стратегії позиціонування торгової марки (на матеріалах ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", м. Черкаси)Коломицева, Олена Віталіївна; Авчінніков, Мирослав Геннадійович
10.pdf.jpg2019Метод управління можливостями та загрозами в проектах агропромислового комплексуДанченко, Олена Борисівна; Коломицева, Олена Віталіївна; Денчик, О.Р.; Круль, Конрад Януш
12.pdf.jpg2021Методи маркетингового дослідження цінової політики підприємств ритейлу та їх вплив на поведінку споживачаКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна; Бурцева, Тетяна Іванівна; Пепчук, Сергій Миколайович; Деньга, Людмила
79-87_Коломицева, Баранюк, Бойко.pdf.jpg2022Методики маркетингової оцінки туристичних дестинаційКоломицева, Олена Віталіївна; Баранюк, Діана; Бойко, С.Г.
метод_УНП_практ.pdf.jpg2020Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 Маркетинг, 121 Інженерія програмного забезпечення, 131 Прикладна механіка, 051 Економіка, 151 Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології, 161 Хімічні технології та інженерія, 122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології, 152 Метрологія та інформаційно- вимірювальна техніка, 123 Комп’ютерна інженерія, 126 Інформаційні системи та технології усіх форм навчанняКоломицева, Олена Віталіївна; Данченко, Олена Борисівна; Пепчук, Сергій Миколайович
Метододичны рекомендації  до практичних занять.pdf.jpg2020Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньонаукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 121 «Інженерія програмного забезпечення», 131 «Прикладна механіка», 051 «Економіка», 151 «Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології», 161 «Хімічні технології та інженерія», 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка», 123 «Комп’ютерна інженерія», 126 «Інформаційні системи та технології» усіх форм навчанняКоломицева, Олена Віталіївна; Данченко, Олена Борисівна; Пепчук, Сергій Миколайович
Методичка Данченко О.Б. срс.pdf.jpg2020Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 121 «Інженерія програмного забезпечення», 131 «Прикладна механіка», 051 «Економіка», 151 «Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології», 161 «Хімічні технології та інженерія», 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», 152 «Метрологія та інформаційновимірювальна техніка», 123 «Комп’ютерна інженерія», 126 «Інформаційні системи та технології» усіх форм навчанняКоломицева, Олена Віталіївна; Данченко, Олена Борисівна; Пепчук, Сергій Миколайович
Методичні рекомендації з СРС.pdf.jpg2020Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньонаукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 «Маркетинг», 121 «Інженерія програмного забезпечення», 131 «Прикладна механіка», 051 «Економіка», 151 «Автоматизація та комп`ютерно-інтегровані технології», 161 «Хімічні технології та інженерія», 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка», 123 «Комп’ютерна інженерія», 126 «Інформаційні системи та технології» усіх форм навчанняКоломицева, Олена Віталіївна; Данченко, Олена Борисівна; Пепчук, Сергій Миколайович
120079-255618-1-SM.pdf.jpg2016Мотивація економічної діяльності підприємств в сучасному ринковому середовищіКоломицева, Олена Віталіївна; Боковня, Анжеліка Олегівна
84465-177953-1-SM.pdf.jpg2015Основні напрями регіональної енергeтичної політикиКоломицева, Олена Віталіївна; Мильніченко, Сергій Михайлович
10.pdf.jpg2022Особливості поведінки споживачів в умовах сучасного ринкуКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна
mark_teh.pdf.jpg2020-11-26Особливості та етапи формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємстваКоломицева, Олена Віталіївна; Васильченко, Лідія Сергіївна