Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТригуб, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorСолтус, Анатолій Петрович-
dc.contributor.authorРудь, Дмитро Вікторович-
dc.date.accessioned2019-04-19T09:43:35Z-
dc.date.available2019-04-19T09:43:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/194-
dc.description.abstractСучасні ринкові умови, що характеризуються посиленням жорсткості конкурентної боротьби, формують передумови для забезпечення максимальної наближеності послуг автосервісних підприємств до вимог клієнтів. Тільки за цих умов вони будуть мати певну споживчу цінність – сукупність їх корисних властивостей. Згідно з аналізом фахівців автотранспортної галузі за даними останніх досліджень на перше місце ставляться такі показники конкурентоспроможності станцій технічного обслуговування (СТО), як підвищення якості виконуваних послуг, скорочення часу виконання замовлень, застосування гнучкої цінової політики. Однак з точки зору клієнта і працівника СТО, ранжування споживчих цінностей послуг може бути різним і залежати від різних факторів: фінансового достатку, регіональності СТО, орієнтованості СТО, субʼєктивних потреб та ін.uk_UA
dc.description.abstractModern market conditions, which are characterized by increasing of competition strictness, create preconditions for maximizing the proximity of service center services to customer requirements. Only under these conditions they will have a certain consumer value. At the same time, the opinions of the worker and the consumer may vary. The authors of the article set the goal to conduct a ranking of subjective consumer values that form the competitiveness of service station from the point of view of the client and from the point of view of the employee. The method of expert evaluations is chosen for the ranking. The respondents' survey has shown that both employees and consumers of service station are unanimous in their opinion about such consumer values: the quality of maintenance and repair work, the price of services, the timing of performance of orders and the external attractiveness of service station (aesthetics).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Черкаського державного технологічного університетуuk_UA
dc.subjectспоживчі цінностіuk_UA
dc.subjectрангuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectекспертне опитуванняuk_UA
dc.subjectстанція технічного обслуговуванняuk_UA
dc.titleОцінювання показників станцій технічного обслуговування у м. Черкасиuk_UA
dc.title.alternativeAssessment of indices of vehicle service stations in cherkasy cityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue3uk_UA
dc.citation.spage67uk_UA
dc.citation.epage73uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник_ЧДТУ_3_2018_Тригуб_Солтус_Рудь.pdf372.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.