Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/218
Title: ЗАБЕЗПЕЧЕНЯ ЯКОСТІ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ: СУЧАСНА МЕТОДОЛОГІЯ ТА ПРАКТИКА
Other Titles: INSURANCE SERVICES QUALITY SUPPLY: MODERN METHODOLOGY AND PRACTICE
Authors: Губар, Олександра Євгенівна
Keywords: страхова послуга;insurance service;страховий продукт;insurance product;якість;quality;управління якістю;quality regulation;задоволеність споживача;consumer’s contentment;бізнес-процеси;business-processes;ключові показники результативності;key performance indicator,;цикл Демінга-Шухарта;PDCA (plan–do–check–act or plan–do–check–adjust);карта Шухарта;Shewhart charts
Issue Date: 2018
Publisher: Фінансові послуги 2018 НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЗБІРНИК №1
Abstract: Стаття присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів впровадження ефективних інструментів управління якістю страхових послуг в період поступового виходу страхового ринку України із затяжної кризи. Аргументована об’єктивна необхідність побудови системи управління якості страхових послуг як основи конкурентоспроможності страховика та забезпечення довгострокових взаємовідносин з клієнтами. Визначено страхову послугу в ролі об’єкта управління в системі менеджменту якості страховика та систематизовані основні правові, нормативні та організаційні передумови та інструменти, необхідні для ефективної реалізації системи управління якістю в страховій компанії. Здійснений аналіз сучасного досвіду страхового ринку України стосовно державного регулювання якості страхових послуг та впровадження міжнародних стандартів якості вітчизняними страховиками.Виявлені обмеження, що суттєво стримують страхові компанії в отриманні міжнародних сертифікатів стандартів якості. Представлене системне рішення управління якістю страхових послуг, яке враховує як міжнародні стандарти якості ISO 9000, так і особливості здійснення страхового бізнесу в Україні. Отримані результати дослідження доцільно використовувати в практичній діяльності страхових компаній для утримання позицій на страховому ринку, так і для побудови базису для виходу на європейський страховий ринок.
This article is dedicated to investigation of theoretical and practical aspects of effective instruments for insurance services regulation during the period of gradual way out of Ukrainian insurance market from long-drawn-out crisis. Objective necessity of regulation system of insurance services as basis of insurer competitiveness in relationships with clients is argued. The article highlights insurance service as the object of regulation in management system regarding to quality of the insurer and systematized main lawful, normative and organizational premises and instruments important for effective fulfillment of quality regulation in insurance company. Modern experience of Ukrainian insurance market is analyzed concerning state regulations of insurance services quality and implementation of international standards by domestic insurers. There are limitations which materially constrain insurance companies in receiving international certificates of quality standards. Systemic solution of insurance services quality regulation is presented taking into consideration international standards of quality ISO 9000. Obtained results can be used in practical work of insurance companies in order to keep positions at insurance market and for basis construction for European insurance market entrance.
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/218
ISSN: 2076-4561 (print)
2522-1574 (online)
Volume: 1
Issue: 1
First Page: 9
End Page: 16
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
F_U_nauka1.2018.pdfЗАБЕЗПЕЧЕНЯ ЯКОСТІ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ: СУЧАСНА МЕТОДОЛОГІЯ ТА ПРАКТИКА2.88 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.