Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-06-30T11:29:04Z-
dc.date.available2021-06-30T11:29:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2401-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні питання ефективної взаємодії користувачів як основного чинника відмови інформаційних систем бізнес-аналітики підприємств. Визначені головні фактори покращення користувацької участідля продуктивного використання систем подібного родуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Одеського національного університету. Серія: Економікаuk_UA
dc.subjectбізнес-аналітикаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectвплив користувачаuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.titleАналіз зв’язків між поведінкою користувачів та ефективністю інформаційних систем бізнес-аналітикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume19uk_UA
dc.citation.issue2(6)uk_UA
dc.citation.spage187uk_UA
dc.citation.epage191uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vonu_econ_2014_19_2(6)__43.pdf406.48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.