Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTymchenko, Anatolii-
dc.contributor.authorPidhornyy, Mykola-
dc.contributor.authorBoiko, Valentyn-
dc.contributor.authorZaspa, Hryhoriy-
dc.contributor.authorТимченко, Анатолій Анастасійович-
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorБойко, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorЗаспа, Григорій Олександрович-
dc.date.accessioned2021-12-02T12:25:34Z-
dc.date.available2021-12-02T12:25:34Z-
dc.date.issued2009-06-30-
dc.identifier.issn2306-4412-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3086-
dc.description.abstractWork topicality is in scientific approach to a car power supply control system unloading forming. It gives the possibility to build the optimal control sequence. Purpose of the article is providing the effective car power supply control system unloading tasks solving on the base o f development and practical realization o f methods and mathematical models.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність роботи полягає в науковому підході до формування системи управління розвантаженням автомобіля. Це дає можливість побудувати оптимальну послідовність керування. Метою статті є забезпечення ефективного вирішення завдань розвантаження системи керування електропостачанням автомобіля на основі розробки та практичної реалізації методів та математичні моделі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВісник Черкаського державного технологічного університетуuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectжиттєвий циклuk_UA
dc.titleCar power supply system unloading control tasks solutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue12uk_UA
dc.citation.spage33uk_UA
dc.citation.epage35uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01.pdf191.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.