Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333
Назва: Комбінаторика як засіб формування предметно-просторового середовища для дітей.
Автори: Литовченко, Наталія Миколаївна
Ключові слова: комбінаторика;трансформація;дитячі меблі
Дата публікації: 2018
Видавництво: Наукові записки. Серія: Мистецтвознавство.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку формування предметно-просторового середовища для дітей з використанням принципів комбінаторики. Виявлено шість основних принципів комбінаторики, які дають змогу утворювати нові форми та відповідно до ситуації виносити на перший план ту чи іншу функцію простору З’ясовано, що середовище, побудоване з використанням принципів комбінаторики, є змістовно-насиченим, поліфункціональним та варіативним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/333
Випуск: 1(38)
Початкова сторінка: 286
Кінцева сторінка: 292
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NZTNPUm_2018_1_42.pdf1.31 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.