Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФрей, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-05-10T15:00:21Z-
dc.date.available2019-05-10T15:00:21Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifier.issn2413-3965-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/393-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми, що постають перед галуззю ділового туризму України на сучасному етапі, наведено огляд рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності національного туристичного продукту; статистично досліджено основні макроекономічні показники світового ринку туристичних послуг і сегменту ділового туризму як одного з його найважливіших складників, проведено аналіз динаміки розвитку ділового туризму на прикладі провідних країн світу. У результаті дослідження виявлено зміни в рейтингах показників функціонування сфери ділового туризму в деяких країнах, названо провідних експортерів та імпортерів туристичної продукції, визначено позицію України на окремих сегментах ринку ділового туризмуuk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены проблемы, стоящие перед отраслью делового туризма Украины на данном этапе, приведен обзор рекомендаций по повышению конкурентоспособности национального туристского продукта; статистически исследованы основные макроэкономические показатели мирового рынка туристических услуг и сегмента делового туризма как одного из его важнейших составляющих, проведен анализ динамики развития делового туризма на примере ведущих стран мира. В результате исследования выявлены изменения в рейтингах показателей функционирования сферы делового туризма в некоторых странах, названо ведущих экспортеров и импортеров туристической продукции, определена позиция Украины на отдельных сегментах рынка делового туризма.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the problems of the Ukrainian business tourism at this stage, provides a review of recommendations regarding increase of competitiveness of the national tourist product, conducts a statistical study of main macro-economic indicators of the world market of tourist services and segment of business tourism as one of its most important components, conducts analysis of dynamics of the industry development using examples of the leading countries of the world. In the result of the study the article reveals changes in ratings of indicators of functioning of the sphere of business tourism in some countries, lists leading exporters and importers of tourist products, and identifies position of Ukraine at separate segments of the market of business tourismuk_UA
dc.publisherГлобальні та національні проблеми економікиuk_UA
dc.subjectділовий туризмuk_UA
dc.subjectтуристична інфраструктураuk_UA
dc.subjectкорпоративні заходиuk_UA
dc.subjectінсентив-туриuk_UA
dc.titleСтан і проблеми розвитку ділового туризму: зарубіжний і вітчизняний досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue15uk_UA
dc.citation.spage31uk_UA
dc.citation.epage35uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стан і проблеми розвитку ділового туризму.pdf376.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.