Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-05-11T03:48:35Z-
dc.date.available2019-05-11T03:48:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2411-6912 04-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/398-
dc.description.abstractВизначено сутність бренда роботодавця та обґрунтовано фактори формування його привабливого образу. Розкрито показники оцінки ступеня привабливості бренда роботодавцяuk_UA
dc.description.abstractThe essence of the employer brand are justified and factors of forming its attractive image are substantiated. Indicators assessment of the degree of attractiveness of the employer brand are revealeduk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїна: аспекти праціuk_UA
dc.subjectбренд роботодавцяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectплинність кадрівuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectпоказники оцінкиuk_UA
dc.titleПривабливий бренд роботодавця: умови створення та інструменти оцінкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue4uk_UA
dc.citation.spage18uk_UA
dc.citation.epage23uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UAP_4_15_2_2.pdf936.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.