Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колінько, Сергій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Бутенко, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Кулик, Людмила Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-12T08:05:19Z | - |
dc.date.available | 2022-07-12T08:05:19Z | - |
dc.date.issued | 2014-04-25 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4152 | - |
dc.description.abstract | Тестові завдання пропонуються як форма реалізації модульного контролю знань з фізики для ефективного контролю поточної успішності студентів, аналізу та коригування педагогічних зусиль викладача. Важливою є об’єктивність оцінювання, економія часу та самостійність студентів при виконанні контрольних робіт. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження І.В. Попова, Кіровоград, 25–26 квітня 2014 року | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | контроль знань | uk_UA |
dc.subject | успішність | uk_UA |
dc.subject | тести | uk_UA |
dc.title | Модульний контроль знань студентів інженерних спеціальностей під час вивчення загального курсу фізики | uk_UA |
dc.type | Publication in Conference Proceedings | uk_UA |
dc.citation.spage | 70 | uk_UA |
dc.citation.epage | 70 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy_Kolinko.pdf | 366.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.