Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарова, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorНастенко, Олег Романович-
dc.date.accessioned2023-12-25T11:51:11Z-
dc.date.available2023-12-25T11:51:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2307-2318 (print)-
dc.identifier.issn2707-9899 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4629-
dc.description.abstractДоведено, що здійснити розвиток економічного простору регіонів України за сучасних умов можливо виключно на підґрунті активізації партнерських стосунків між закладами освіти та суб’єктами ділового середовища регіону. Визначено та проаналізовано зміст трьох найбільш поширених і результативних форм партнерства освіти і бізнесу. Першою формою обрано створення й реалізацію спільних проєктів між бізнесом та освітніми установами. Другою формою визначено запровадження дуальної форми навчання за широким спектром спеціальностей. Третя форма партнерства пов’язана зі створенням спільних освітніх програм представниками освіти та бізнесу регіону. Систематизовано конкурентні переваги закладів освіти та суб’єктів господарювання регіону, які будуть отриманими завдяки партнерству та реалізації на практиці трьох його виокремлених форм. Встановлено, що комплексна дія конкурентних переваг, отриманих кожною стороною, сформує конкретні чинники впливу на розвиток економічного простору регіону. Проведено аналіз відомостей про самооцінювання двох освітньо-наукових програм, які отримали сертифікат про зразкову акредитацію, на предмет партнерських відносин з представниками бізнесу. Сфокусовано увагу на шляхах подальшого розвитку партнерських відносин закладів освіти та бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractThe advancement of the economic space in the regions of Ukraine under contemporary conditions has been demonstrated to be achievable exclusively through the intensification of collaborative relationships between educational institutions and business entities within the region. The content of three prevalent and effective forms of education-business partnerships has been identified and analyzed. The first selected form involves the creation and implementation of joint projects between businesses and educational institutions. The second form entails the introduction of a dual education system across a broad spectrum of specialties. The third form of partnership is associated with the development of joint educational programs by representatives of both the education and business sectors within the region. Competitive advantages derived from partnerships and the practical implementation of these three distinct forms have been systematically organized for educational institutions and business entities within the region. It is established that the collective impact of competitive advantages acquired by each party will contribute specific influencing factors to the development of the economic space within the region. An analysis of self-assessment information from two educational and scientific programs that have received exemplary accreditation certificates has been conducted, focusing on their partnerships with business representatives. Attention is directed towards pathways for the further development of collaborative relationships between educational institutions and businesses.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЕкономiка i органiзацiя управлiнняuk_UA
dc.subjectекономічний простірuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectстратегічне партнерствоuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjecteconomic spaceuk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectstrategic partnershipuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.titleРозвиток економічного простору регіонів України через активізацію партнерства бізнесу та освітиuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the economic space of Ukrainian regions through the activation of business and education partnershipuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue2(50)uk_UA
dc.citation.spage195uk_UA
dc.citation.epage203uk_UA
dc.identifier.doi10.31558/2307-2318.2023.2.19-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14650-Текст статті-29150-1-10-20231225.pdf563.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.