Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/579
Title: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: IMPLEMENTATION OF INNOVATIVE MARKETING AS A MEASURE TO IMPROVE ENTERPRISE COMPETITIVENESS
Authors: Ганжала, Ірина Володимирівна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Keywords: маркетинг;інновація;інноваційні технології;інноваційний продукт;інноваційна стратегія;інноваційна маркетингова стратегія
Issue Date: 2017
Publisher: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Abstract: Сучасний етап розвитку світової економіки та економіки України характеризується посиленням конкуренції і зростаючим впливом інноваційної діяльності на темпи економічного зростання. Ринок диктує необхідність створення умов для широкого використання нововведень, посилення інноваційної активності в зв'язку з його відкритістю і посиленням конкуренції. У статті розглядається питання про вплив інновацій у сфері маркетингу на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Описується роль маркетингу в управлінні інноваціями. Проаналізовано процес впровадження інноваційного продукту в маркетингову стратегію підприємства, розкрито заходи щодо впровадження нововведень. Відображено обмеження і ризики, які можуть виникнути при побудові інноваційно-маркетингової стратегії. Розглянуто основні напрями розвитку інновацій в Україні. Представлено модель проникнення інноваційної стратегії в комплексну стратегію підприємства. Зображено основні складові інноваційного маркетингу та процес формування інноваційно-маркетингової стратегії.
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/579
Volume: 2
Issue: 45
First Page: 76
End Page: 81
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-81_Ганжала, Пальонна, Бурцева.pdf296.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.