Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/579
Назва: Використання інноваційного маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Implementation of innovative marketing as a measure to improve enterprise competitiveness
Автори: Ганжала, Ірина Володимирівна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Ключові слова: маркетинг;інновація;інноваційні технології;інноваційний продукт;інноваційна стратегія;інноваційна маркетингова стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку світової економіки та економіки України характеризується посиленням конкуренції і зростаючим впливом інноваційної діяльності на темпи економічного зростання. Ринок диктує необхідність створення умов для широкого використання нововведень, посилення інноваційної активності в зв'язку з його відкритістю і посиленням конкуренції. У статті розглядається питання про вплив інновацій у сфері маркетингу на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Описується роль маркетингу в управлінні інноваціями. Проаналізовано процес впровадження інноваційного продукту в маркетингову стратегію підприємства, розкрито заходи щодо впровадження нововведень. Відображено обмеження і ризики, які можуть виникнути при побудові інноваційно-маркетингової стратегії. Розглянуто основні напрями розвитку інновацій в Україні. Представлено модель проникнення інноваційної стратегії в комплексну стратегію підприємства. Зображено основні складові інноваційного маркетингу та процес формування інноваційно-маркетингової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/579
Том: 2
Випуск: 45
Початкова сторінка: 76
Кінцева сторінка: 81
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76-81_Ганжала, Пальонна, Бурцева.pdf296.79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.