Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/637
Назва: | Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як іноземної |
Автори: | Деньга, Олена Анатоліївна Мельникова, Людмила Андріївна |
Ключові слова: | соціокультурний аспект;відносини між мовою й культурою;українська мова як іноземна |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Славянские языки: системно-описательный и социокультурный аспекты исследования. Часть 2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто характерні ознаки лінгвосоціокультурного методу вивчення української мови як іноземної, його місце в сучасній методиці викладання іноземних мов.
Приділяється значна увага таким питанням, як: особливості підбору предметного змісту навчального матеріалу, який поєднує в собі мовну й країнознавчу інформацію; активізація й удосконалення мовленнєвих умінь і навичок в позааудиторний час.
Рекомендовано в подальшому глибше вивчати й розробляти лінгвосоціокультурне спрямування роботи. The article is about the aspects of forming linguosociocultural competence of foreign students while studying Ukrainian language. The knowledge of linguistic laws taking into account the specificity of Ukrainian way of life and culture makes easier the communication and forms the perception of interlocutor at the intuitive level. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/637 |
ISBN: | 978-985-555-204-9 (ч.2) 978-985-555-202-5 |
Початкова сторінка: | 266 |
Кінцева сторінка: | 269 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФГТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_2013 Брест деньга социокультурний аспект.doc | розглянуті характерні ознаки лінгвосоціокультурного методу вивчення української мови як іноземної | 67.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.