Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Название: | Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як іноземної |
Авторы: | Деньга, Олена Анатоліївна |
Ключевые слова: | українська мова як іноземна;пісенний матеріал;культурні українські традиції |
Дата публикации: | 25-окт-2018 |
Издательство: | Професійна комунікація: національна ідентичність у багатомовному світі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Черкаси, 25-26 жовтня 2018 року |
Краткий осмотр (реферат): | Пісня – це чудовий мотиватор вивчення мови. Звучання пісень на уроках створює комфортний емоційно-психологічний настрій і налаштовує на взаєморозуміння з викладачем. Пісні та елементи пісень можна починати використовувати вже з перших днів навчання мови. Пісні відображають традиції, культуру, звичаї, поведінку та емоції народу. Тому через них можна пояснити іноземцям і історію, і культуру, і менталітет. У пісенному матеріалі містяться синтаксичні кліше, емоційно забарвлена, експресивна лексика і фразеологія. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638 |
Первая страница: | 39 |
Последняя страница: | 41 |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання (ФГТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези пісні 2018 конфа ЧДТУ Деньга.docx | Обгрунтована доцільність використання пісень на уроках української мови як іноземної, особливо на початковому етапі навчання, де головною метою є постановка правильного звуку утворення й артикуляції. | 16.5 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.