Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеньга, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-06-13T18:10:15Z-
dc.date.available2019-06-13T18:10:15Z-
dc.date.issued2018-10-25-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638-
dc.description.abstractПісня – це чудовий мотиватор вивчення мови. Звучання пісень на уроках створює комфортний емоційно-психологічний настрій і налаштовує на взаєморозуміння з викладачем. Пісні та елементи пісень можна починати використовувати вже з перших днів навчання мови. Пісні відображають традиції, культуру, звичаї, поведінку та емоції народу. Тому через них можна пояснити іноземцям і історію, і культуру, і менталітет. У пісенному матеріалі містяться синтаксичні кліше, емоційно забарвлена, експресивна лексика і фразеологія.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПрофесійна комунікація: національна ідентичність у багатомовному світі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Черкаси, 25-26 жовтня 2018 рокуuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectпісенний матеріалuk_UA
dc.subjectкультурні українські традиціїuk_UA
dc.titleЛінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як іноземноїuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage39uk_UA
dc.citation.epage41uk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези пісні 2018 конфа ЧДТУ Деньга.docxОбгрунтована доцільність використання пісень на уроках української мови як іноземної, особливо на початковому етапі навчання, де головною метою є постановка правильного звуку утворення й артикуляції.16.5 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.