Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/768
Title: Методологічні аспекти формування системи соціальної відповідальності туристичного бізнесу
Authors: Чепурда, Лариса Михайлівна
Keywords: методологія;система соціальної відповідальності;туристичний бізнес;складові системи соціальної відповідальності;система маркетингової підтримки
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки
Abstract: Досліджено методологічні аспекти соціальної відповідальності бізнесу, розглянуто сучасні підходи до визначення сутності поняття «соціальна відповідальність». Представлено основні складові системи соціальної відповідальності туристичного підприємства та визначено зміст системи маркетингової підтримки соціальної відповідальності туристичного підприємства
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2015_40%282%29__4
http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/768
ISSN: 2306-4420
Issue: 40(2)
First Page: 12
End Page: 18
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.