Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98
Title: Розвиток концепції маркетингу в економічному просторі
Authors: Пепчук, Сергій Миколайович
Keywords: Концепція маркетингу;регіональний маркетинг;стратегічний маркетинг території;маркетинг іміджу
Issue Date: 2014
Publisher: Прометей
Abstract: У статті досліджено проблему зміни концепції маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Проведено теоретичний аналіз основних підходів до сутності поняття регіональний маркетинг. В розрізі дослідження територіального маркетингу, представлено графічне зображення складу внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища регіону, розвиток якого охоплює всі напрями регіонального економічного механізму
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98
Volume: 3
Issue: 45
First Page: 30
End Page: 35
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prom_2014_3_6 00.pdf112.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.