Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98
Назва: Розвиток концепції маркетингу в економічному просторі
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Ключові слова: Концепція маркетингу;регіональний маркетинг;стратегічний маркетинг території;маркетинг іміджу
Дата публікації: 2014
Видавництво: Прометей
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблему зміни концепції маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Проведено теоретичний аналіз основних підходів до сутності поняття регіональний маркетинг. В розрізі дослідження територіального маркетингу, представлено графічне зображення складу внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища регіону, розвиток якого охоплює всі напрями регіонального економічного механізму
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98
Том: 3
Випуск: 45
Початкова сторінка: 30
Кінцева сторінка: 35
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prom_2014_3_6 00.pdf112.36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.