Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуговський, Олександр Федорович-
dc.contributor.authorЛитовченко, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-03T08:16:26Z-
dc.date.available2020-04-03T08:16:26Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1034-
dc.description.abstractОписано необхідність використання спеціальних наочних матеріалів в роботі з дітьми із порушеннями зору. Як оптимальний засіб компенсації зорового дефекту розглянуті рельєфні тактильні посібники — об’ємні макети. Автори аналізують особливості розробки рельєфних посібників і висвітлюють досвід створення дидактичних матеріалів такого роду на базі макетної майстерні спеціалізації «Промисловий дизайн» кафедри дизайну Черкаського державного технологічного університету.uk_UA
dc.description.abstractThe necessity to use special visual materials in work with children with visual impairment is described. Embossed tactile guides — volumetric layouts are considered as the optimum means of compensation for visual defect. The authors substantiate the feature of the development of relief guides and highlight the experience of creating didactic materials of this kind on the basis of the design workshop of the specialization «Industrial design» of the design department of Cherkasy State Technological University.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції . Частина 1uk_UA
dc.subjectтактильністьuk_UA
dc.subjectзоровий дефектuk_UA
dc.titleТактильні об'ємні макети як засіб компенсації зорового дефектуuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage340uk_UA
dc.citation.epage342uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Київ 21,11,19 такт посібники.docx5.02 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.