Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorДавиденко, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2019-04-12T04:00:37Z-
dc.date.available2019-04-12T04:00:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.47.2017.119880-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/103-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до класифікації проектів, визначено сутність та місце маркетингових проектів у системі проектного менеджменту. Проаналізовано класифікаційні характеристики маркетингових проектів. Узагальнено та систематизовано класифікацію маркетингових проектів. Наведено класифікацію маркетингових проектів залежно від напрямів у маркетингу. Виділено основні ознаки проектів, за якими їх можна інтерпрeтувати як маркетингові. Визначено, що маркетинговий проект – це цілеспрямований, спланований комплекс взаємопов’язаних заходів по створенню або зміні будь-якого об’єкта, спрямований на досягнення заздалегідь визначених маркетингових цілей протягом заданого періоду часу, при встановленому бюджеті і визначеній якості. Досліджено доцільність застосування методу управління проектами Scrum для маркетингових проектів. Основна ідея методології Scrum – ітеративний підхід до планування і виконання проекту. Визначено принципові аспекти методу Scrum. Наведено ключові характеристики формування ефективної проектної команди відповідно до методології Scrum. Відзначено, що Scrum увібрав у себе основні успішні принципи організації виробництва, сформувавши гнучку і динамічну систему реалізації проектів, спираючись на творчий потенціал співробітників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectуправління проектамиuk_UA
dc.subjectмаркетингові проектиuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл проектуuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectметод Scrumuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЕКТІВ У СИСТЕМІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУuk_UA
dc.title.alternativePECULIARITIES OF IMPLEMENTATION OF MARKETING PROJECTS IN PROJECT MANAGEMENT SYSTEMuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue47uk_UA
dc.citation.spage41uk_UA
dc.citation.epage47uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник ЧДТУ_2017.pdf278.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.