Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуговський, Олександр Федорович-
dc.contributor.authorЯковець, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorЧугай, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-27T08:07:50Z-
dc.date.available2020-05-27T08:07:50Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.isbn978-617-7506-56-6-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1104-
dc.description.abstractВ публікації розглядається використання спеціального корекційного обладнання в навчальному процесі учнів з вадами зору. Висвітлено особливості створення адаптованого до дотикового сприйняття демонстративного матеріалу – тактильних об’ємних макетів на базі Черкаського державного технологічного університету студентами освітньої програми «Промисловий дизайн».uk_UA
dc.description.abstractThe publication outlines the need to use special corrective equipment in the educational process of students with visual impairments. The specifics of the creation of the tactile volume mock-up based on the Cherkasy State Technological University by students of the Industrial Design educational program are highlighted.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми сучасного дизайну: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 23 квітня 2020 року. Том 2uk_UA
dc.subjectтактильні макетиuk_UA
dc.subjectкорекційне обладнанняuk_UA
dc.subjectвади зоруuk_UA
dc.subjecttactile modelsuk_UA
dc.subjectcorrection equipmentuk_UA
dc.subjectvision defectsuk_UA
dc.titleТактильні макети як складова корекційно-розвиткових занятьuk_UA
dc.title.alternativeTactile models as a component of corrective and educational classesuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage340uk_UA
dc.citation.epage343uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04.2019 КНУТД.pdf793.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.