Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126
Название: Реалізація контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі
Другие названия: Implementation of context approach in training of future physical education teachers for health and wellbeing activities at secondary school
Авторы: Безкопильний, Олександр Олександрович
Матусевич, Андрій Михайлович
Кандиба, Павло Олексійович
Ключевые слова: контекстний підхід;професійна підготовка;здоров’язбереження;учитель фізичної культури;основна школа;context approach;professional training;health and wellbeing;Physical Education teacher;secondary school
Дата публикации: 2019
Издательство: Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки
Краткий осмотр (реферат): Проблема. Обґрунтування основних методологічних засад контекстного підходу в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі набуває особливого значення для підвищення якості сучасної фізкультурної освіти. Мета. Розкрити сутність контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі. Методи. Аналіз літератури, методи математичної статистики, електронні таблиці “Excel”.
Introduction. The substantiation of the basic methodological principles of the context approach in the system for training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school is of particular importance for improving the quality of modern physical education. Purpose. To determine the essence of context approach in training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school. Methods. Literature analysis, the methods of mathematical statistics, “Excel” electronic tables.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126
ISSN: 2412-9208
DOI: 10.31494/2412-9208-2019-1-2-151-159
Выпуск: 2
Первая страница: 151
Последняя страница: 159
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 19-20.pdf552.8 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.