Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-09-03T10:43:32Z-
dc.date.available2020-09-03T10:43:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1185-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства і чинники, які вплинули на їх формування. Наведено методи та інструментарій, що використовуються для дослідження маркетингових комунікацій підприємства. Детально проаналізовано інструменти маркетингових комунікацій, які дають можливість підприємству впливати на зміну поведінки цільових груп споживачів та визначають логіку формування і розвитку комунікаційного середовища підприємстваuk_UA
dc.description.abstractThe article considers the essence of the enterprise integrated marketing communications and the factors that influenced their formation. The methods and tools used for the study of enterprise marketing communications are given. The marketing communications tools were analyzed in details. They enable the company to influence the consumers target groups behavior change and determine the logic of formation and development of the enterprise communication environmentuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми економікиuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectюзабіліті тестуванняuk_UA
dc.subjectінтерв’юuk_UA
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk_UA
dc.subjectquestionnairesuk_UA
dc.subjectinterviewsuk_UA
dc.subjectsurveysuk_UA
dc.subjectusability testinguk_UA
dc.titleМетоди та інструменти дослідження інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeMethods and tools for the enterprise integrated marketing communications researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue12(222)uk_UA
dc.citation.spage68uk_UA
dc.citation.epage75uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Актуальні проблеми економіки, 2019.pdf165.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.