Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201
Название: Інноваційні можливості застосування маркетингових комунікацій підприємств в менежі Інтернет
Другие названия: Innovation possibilities of enterprise marketing communications application on the internet
Авторы: Васильченко, Лідія Сергіївна
Ключевые слова: маркетингові комунікації;інтернет-маркетинг;кулхантінг;трендсеттінг
Дата публикации: 2019
Издательство: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано питання інноваційних можливостей застосування маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Наведено основні тенденції розвитку сучасних технологій та їх вплив на інструменти маркетингових комунікацій підприємства. Розглянуто сутність сучасних підходів і технологій маркетингових комунікацій, таких як: кулхантінг; трендсеттінг; buzz-маркетинг; «word-of-mouth» advertising, та проаналізовано особливості їх використання. Доведено, що розуміння нових можливостей, галузі застосування та специфіки використання маркетингових комунікацій підприємства в умовах сучасних інформаційних технологій дозволить фірмам розробити комплекс маркетингових комунікацій, що буде відповідати умовам трансформації комунікаційних схем корпоративної діяльності, а підхід до формування комплексу маркетингових комунікацій потребує якісних змін, де першочергову роль мають грати нові тренди просування товарів та послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2019-3.75-4.76.09
Выпуск: 3-4(75-76)
Первая страница: 96
Последняя страница: 103
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вісник ЧЕТІ.pdf191.02 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.