Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1259
Назва: Теоретичні підходи до розуміння поняття ділового середовища як базису розвитку малого бізнесу
Автори: Сурай, Анна Станіславівна
Холоменюк, Інна Миколаївна
Мартінович, Віктор Геннадійович
Титаренко, Юлія Сергіївна
Ключові слова: малий бізнес;ділове середовище;регіон;бізнес-середовище;інституційний простір;підприємницький простір
Дата публікації: 2016
Видавництво: Герда
Короткий огляд (реферат): В статті проведено дослідження, спрямоване на вивчення генезису дефініції ділового середовища, його структурно-логічних компонентів і логіки їх відносин. Проведено аналіз наукової літератури, в якій зустрічається це складне поняття, і споріднені з ним, запропоноване авторське визначення терміна.ю окреслена роль малого бізнесу в розвитку та ефективному функціонування ділового середовища країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1259
ISBN: 978-617-7097-58-6
Початкова сторінка: 429
Кінцева сторінка: 437
Назва книги: Економічні, управлінські, правові та інформаційно-технічні проблеми діяльності підприємств: колективна монографія
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.