Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСурай, Анна Станіславівна-
dc.date.accessioned2020-09-09T12:31:59Z-
dc.date.available2020-09-09T12:31:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2413-2675-
dc.identifier.urihttp://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/index.php/26-2017-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1312-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу розглянути ділове середовище регіону, спираючись на базисні положення інституціонального підходу. Представлені напрями мають істотні відмінності в методології та підході дослідження, однак їх об'єднує вплив культурних традицій і цінностей та характер наявних і виникаючих інституцій різного характеру. Доведено, що соціальним групам нераціонально насаджувати інститути, які їм не характерні, нераціонально суб'єктивно підміняти одну інституцію, що склалася, на іншу навіть за умови надзвичайної ефективності функціонування останньої в іншому регіоні. Доведено необхідність враховувати історичні, соціально-культурні, технічно-економічні передумови. Здійснено висновок про важливість констатації нежиттєвості теоретичних моделей, побудованих без урахування історико-інституційного контексту регіону.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджментuk_UA
dc.subjectділове середовище регіонуuk_UA
dc.subjectінституціональний підхідuk_UA
dc.subjectкультурно-ментальний підхідuk_UA
dc.subjectрівень розвиткуuk_UA
dc.subjectрегіональний поглядuk_UA
dc.titleІнституціональний підхід до розуміння формування та функціонування ділового середовища регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue26-2uk_UA
dc.citation.spage32uk_UA
dc.citation.epage35uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сурай_Інституціональний підхід до розуміння 2017.pdf6.91 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.