Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемиденко, Світлана Леонтіївна-
dc.date.accessioned2020-09-14T14:05:19Z-
dc.date.available2020-09-14T14:05:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?n=9&y=2015-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1415-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню методичних підходів до стратегічного аналізу середовища підприємства. У статті визначено сутність та мету стратегічного аналізу, його роль у стратегічному управлінні підприємством. Доведено, що аналіз середовища підприємства є процесом визначення критично важливих елементів зовнішнього і внутрішнього середовища, які мають вплив на досягнення цілей підприємством. Виокремлено функції, складові середовища підприємства та їх фактори. У статті обґрунтовано значущість впливу факторів складових середовища на стратегічний вибір підприємства. Доведено необхідність аналізувати зовнішнє, проміжне та внутрішнє середовища у їх взаємозв’язку та взаємозалежності, що дозволить більш об’єктивно спрогнозувати можливі зміни і обрати найбільш ефективну стратегію підприємства. Запропоновано керівникам підприємств розробляти методичні засади для аналізу власного внутрішнього середовища, які б характеризували його особливості.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the investigation of methodological approaches to strategic analysis of enterprise environment. In the article the essence and purpose of strategic analysis and its role in enterprise strategic management are determined. It is proved that enterprise environment analysis is the process to determine critical important elements of external and internal environment that have an impact on enterprise goals achievement. Functions, constituents of enterprise environment and their factors are distinguished. In the article the importance of the impact of environment constituent factors on strategic choice of the enterprise is substantiated. The necessity to analyze external, intermediate and internal environments in their relationship and interdependence, which will allow to more accurately predict possible changes and choose the most effective enterprise strategy is proved. Enterprise managers are offered to develop the methodology for the analysis of their own internal environment that would characterize its features.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЕфективна економікаuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectпроміжне середовищеuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectexternal environmentuk_UA
dc.subjectintermediate environmentuk_UA
dc.subjectinternal environmentuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.titleОсобливості стратегічного аналізу середовища підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of strategic analysis of enterprises environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue9uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf152.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.