Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1505
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vovk, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-23T11:38:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-23T11:38:27Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2707-0573 | - |
dc.identifier.issn | 2707-112Х (online) | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1505 | - |
dc.description.abstract | The article defines the conceptual framework of intensive teaching and learning based on the premises of Suggestopedia, presents an integrated overview of the groundwork of this method, analyzes its procedure, structure, advantages and flaws, shows the results of the pedagogical experiment conducted within the framework of Suggestopedia. The results of the experimental training in written and oral communication revealed positive dynamics of fostering students’ English proficiency, which significantly affected the quality of their mental and speech performance as well as the acquired level of foreign language expertise. | uk_UA |
dc.description.abstract | Вимога сьогодення розробити оптимальний метод навчання іноземної мови, що займає менше часу й потребує мінімальних зусиль, зумовлює потребу розробити нову методологію, використовуючи перевірені часом методи викладання й учіння, які могли б значно скоротити сам процес навчання, одночасно досягаючи максимального комунікативного результату від суб’єктів пізнання | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Language: codification, competence, communication | uk_UA |
dc.subject | Suggestopedia | uk_UA |
dc.subject | suggestive strategies | uk_UA |
dc.subject | psychological barriers | uk_UA |
dc.subject | music therapy | uk_UA |
dc.subject | peripheral and implicit learning | uk_UA |
dc.subject | pedagogical experiment | uk_UA |
dc.subject | комунікативна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні судноводії | uk_UA |
dc.subject | англійська для спеціальних цілей | uk_UA |
dc.subject | професійна комунікативна діяльність | uk_UA |
dc.title | Accelerated teaching a foreign language: a new old method | uk_UA |
dc.title.alternative | Прискорене навчання іноземної мови: новий старий метод | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 1(2) | uk_UA |
dc.citation.spage | 59 | uk_UA |
dc.citation.epage | 71 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.24025/2707-0573.1(2).2020.200781 | - |
Appears in Collections: | №1(2) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | Vovk | 280.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Зміст.pdf | 238.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Титул.pdf | 421.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.