Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФрей, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-24T11:37:05Z-
dc.date.available2020-09-24T11:37:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2708-4949-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1520-
dc.description.abstractУ роботі досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг на туристичному підприємстві. Стаття присвячена виокремленню основних продуктових та процесних інновацій в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг на туристичних підприємствах. Розглянуто основні етапи в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг, визначено основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Встановлено, що з метою удосконалення діяльності туристичного підприємства, необхідно проводити зміни в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послуг, зокрема шляхом застосування інноваційних методів аутсорсингу, бенчмаркінгу та реінжинірингу. На сучасному етапі розвитку туристичної галузі необхідним є використання інноваційних технологічних процесів та ресурсів збуту туристичного продукту, а саме: електронного бронювання, електронного інформування, моделювання турів, застосування мобільних додатків, ретаргетингу, та інших методів та технологій. Важливо необхідними є інноваційні напрями Інтернет-інформування споживачів туристичних продуктів, а саме: через тематичні форуми, блоги, контекстну рекламу, соціальні мережі, пошукові системи та сайти, купівлю посилань, лінкбайтинг, RSS та інші. Автор пропонує найдієвіші варіанти просування туристичного продукту в соціальних мережах. Автором вирішено питання виокремлення інновацій у збутовій діяльності туристичних підприємств. Запропоновані заходи з планування продажу туристичного продукту та окремих послуг туристичних підприємств, які дозволять максимально наблизити споживача до туристичного оператора та значно зміцнять конкурентоспроможність на туристичному ринку. Запропоновані автором заходи будуть, безумовно, сприяти плануванню продажу туристичного продукту та окремих послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe paper investigates modern innovative concepts and approaches in planning the sale of a tourist product and individual services at a tourism enterprise. The basic stages in planning the sale of tourist product and individual services are considered, the main types of innovative tourism of tourism enterprises are determined. The author found that in order to improve the activity of the tourist enterprise, it is necessary to make changes in the planning of the sale of the tourist product and individual services, in particular by applying innovative methods of outsourcing, benchmarking and re-engineering. At the present stage of development of the tourism industry, it is necessary to use innovative technological processes and resources for marketing the tourism product, namely, electronic booking, electronic information, modeling of tours, use of mobile applications, retargeting, and other methods and technologies. Important are the innovative directions of online information for consumers of tourism products, namely through thematic forums, blogs, contextual advertising, social networks, search engines and sites, link shopping, link biting, RSS and others. The author offers the most effective ways of promoting the tourist product on social networks. The purpose of the article is to highlight the main product and process innovations in planning the sale of tourism product and individual services at tourism enterprises. The author solved the issue of highlighting innovations in marketing activities of tourism enterprises. Measures are proposed to plan the sale of the tourist product and individual services of tourist enterprises, which will allow bringing the consumer closer to the tourist operator and will enhance competitiveness in the tourist market greatly. In todayʼs society, when information systems are developing, new technologies are being introduced, the tourism business, such a multifaceted and changing one has to keep up with them. Therefore, the measures proposed by the author will certainly contribute to the planning of the sale of the tourist product and individual servicesuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнновації та технології в сфері послуг і харчуванняuk_UA
dc.subjectтуристична галузьuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectпланування продажуuk_UA
dc.subjectпродуктові інноваціїuk_UA
dc.subjectпроцесні інноваціїuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjecttourism enterprisesuk_UA
dc.subjectsales planninguk_UA
dc.subjectproduct innovationsuk_UA
dc.subjectprocess innovationsuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.titleІнновації в плануванні продажу туристичного продукту та окремих послугuk_UA
dc.title.alternativeInnovations in the planning of the sale of the tourist product and its individual servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1uk_UA
dc.citation.spage57uk_UA
dc.citation.epage64uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2708-4949.1.2020.204089-
Appears in Collections:№1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdfФрей231.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf77.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf100.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.