Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКожем'якіна, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-01-25T08:27:47Z-
dc.date.available2021-01-25T08:27:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1793-
dc.description.abstractЗдійснено концептуальний аналіз специфіки функціонування медіадовіри в умовах інформатизації суспільства, зважаючи на суперечливі комунікативні та соціальні ефекти, підстави та наслідки довіри як ціннісної основи соціальної взаємодії у медіапросторі. Розглянуто конструктивні та деструктивні ефекти комунікативних практик медіадовіри в контексті аналізу комунікативної та стратегічної дії. Особлива увага звертається на виявлення підстав та маркерів вразливості медіадовіри, маніпулятивних можливостей медіавпливів, практик симуляції достовірності інформації. Наголошується також на інтегративному, мобілізаційному, легітимативному, мережевому ефектах медіадовіри.uk_UA
dc.description.abstractA conceptual analysis of the specificity of the functioning of media trust in the conditions of society’s informatization has been made, taking into consideration the contradictory communicative and social effects, the causes and consequences of trust as a valuable basis for social interaction in the media space. The constructive and destructive effects of communicative practices of media trust in the context of analyzing communicative and strategic actions are analyzed. Particular attention is paid to identifying the bases and markers of vulnerability of media trust, manipulative opportunities of media influences of media effects, practices of simulating the reliability of information. The integrative, mobilizative, legitimate, network effects of media trust are also considereduk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГілеяuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectмедіадовіраuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectпостправдаuk_UA
dc.subjectмедіареальністьuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectідеологіяuk_UA
dc.subjectвразливістьuk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjectmedia trustuk_UA
dc.subjectmedia realityuk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectideologyuk_UA
dc.subjectmanipulationuk_UA
dc.subjectvulnerabilityuk_UA
dc.subjectpost–truthuk_UA
dc.titleКомунікативні детермінанти медіадовіри в сучасному інформаційному суспільствіuk_UA
dc.title.alternativeCommunicative determinants of mediatrust in the modern information societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue129uk_UA
dc.citation.spage179uk_UA
dc.citation.epage184uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gileya_2018_129_48.pdf275.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.