Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1836
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брацун, Інна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T08:59:00Z | - |
dc.date.available | 2021-02-19T08:59:00Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1836 | - |
dc.description.abstract | У статті дана характеристика та розкрито особливості суспільства знань, показана роль освіти на сучасному етапі історичного розвитку. Акцентується увага на ноосферному мисленні в суспільстві знань. | uk_UA |
dc.description.abstract | This article describes the peculiarities of knowledge society The role of education at the present stage of historical development is shown. The attention is focused on noosphere thinking in knowledge society | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Гуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Філософські науки | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | суспільство знань | uk_UA |
dc.subject | ноосферне мислення | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | knowledge society | uk_UA |
dc.subject | noosphere thinking | uk_UA |
dc.subject | globalization | uk_UA |
dc.subject | society | uk_UA |
dc.title | Суспільство знань – ноосферне мислення | uk_UA |
dc.title.alternative | The knowledge society – noosphere thinkin | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.volume | 23 | uk_UA |
dc.citation.issue | 4 | uk_UA |
dc.citation.spage | 94 | uk_UA |
dc.citation.epage | 101 | uk_UA |
Appears in Collections: | Число 23. Вип. 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гум_вісник_Ч_ 23_Філософ_ вип_4_-94-101.pdf | Брацун | 330.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Зміст.pdf | 233.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Титул.pdf | 370.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.