Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШелудько, І.В.-
dc.date.accessioned2021-02-19T09:08:39Z-
dc.date.available2021-02-19T09:08:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1838-
dc.description.abstractУ статті автор розкриває проблему формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання варіативних модулів художнього спрямування на основі спецкурсу «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів)». Однією із організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання варіативних модулів художнього спрямування нами виділено введення спецкурсу «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів художнього спрямування)». Нами виокремлено наступні структурні взаємопов’язані компоненти готовності майбутніх учителів технологій: мотиваційно-орієнтаційно-цільовий, когнітивний, методичний (технологічний), креативно-діяльнісний та контрольно-оціночний. Здійснено експертне оцінювання якості робочої програми спецкурсу «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів)» та її аналізу. Можемо констатувати, що найвищі оцінки отримали такі елементи робочої програми: структура програми, структура змістових модулів та їх зміст, а найнижчу оцінку експерти дали системі поточного та підсумкового контролю.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the problem of formation of future technology teachers for learning varied artistic direction modules based on course «Hom (methods of teaching varied modules)». As one of organizational and pedagogical conditions of formation of future technology teachers to learning modules varied artistic direction we allocate introduction course «Hom (Methods of teaching varied modules of artistic direction)». We single out the following interrelated structural components of future technology teachers: motivational-orientation-target, cognitive, methodological (technological), creative-activity and control and evaluative ones. Expert assessment of the quality of the work program of the course «Hom (methods of teaching varied modules)» and its analysis is carried out. We can state that such elements of the work program, as program structure, the structure of content modules and their content received the highest score, but experts gave the lowest estimate of the current system and final controluk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Філософські наукиuk_UA
dc.subjectготовність до навчання варіативних модулівuk_UA
dc.subjectкомпоненти готовностіuk_UA
dc.subjectспецкурс «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів художнього спрямування)»uk_UA
dc.subjectreadiness for training variant modulesuk_UA
dc.subjectcomponents of readinessuk_UA
dc.subjectcourse «Hom (Methods of teaching varied modules of artistic direction)»uk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів технологій до навчання варіативних модулів художнього спрямування на основі спецкурсу «Хом (методика навчання варіативних модулів)»uk_UA
dc.title.alternativeFormation of future technology teachers for learning varied artistic direction modules based on the course «Hom (methods of teaching varied modules)»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume23uk_UA
dc.citation.issue4uk_UA
dc.citation.spage107uk_UA
dc.citation.epage117uk_UA
Appears in Collections:Число 23. Вип. 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гум_вісник_Ч_ 23_Філософ_ вип_4_-107-117.pdfШелудько378.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Зміст.pdf233.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Титул.pdf370.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.