Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1945
Название: Актуальні проблеми викладання дисципліни «Вступ до фаху» для студентів історичних спеціальностей
Другие названия: Actual problems of teaching the discipline «Introduction to specialty» for students of historical specialties
Авторы: Ілляшенко, Юлія Юріївна
Лисенко, Алла Іванівна
Ключевые слова: навчальна дисципліна;робоча програма;вища історична освіта;навчально-методична література;методика викладання;технології навчання;educational discipline;work program;higher historical education;educational and methodical literature;teaching method;teaching technologies
Дата публикации: 2017
Издательство: Гуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Історичні науки
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується зміст методики викладання курсу «Вступ до фаху» як обов’язкової дисципліни циклу професійної підготовки ВНЗ в процесі навчання майбутніх бакалаврів історії. Автори порівнюють окремі робочі програми з курсу, характеризують їх змістовне наповнення та репрезентують власний підхід щодо структури програми з дисципліни.
The article analyzes the content of the method of teaching the course «Introduction to specialty» as a compulsory discipline of the cycle of universities professional training in the process of training future bachelors of history. The authors compare individual work programs from the course, characterize their content and represent their own approach to the structure of the program from a discipline
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1945
Том: 27
Выпуск: 11
Первая страница: 163
Последняя страница: 169
Располагается в коллекциях:Число 27. Вип. 11

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
19.pdfІлляшенко542.34 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
зміст.pdf412.65 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
титул.pdf605.22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.