Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьмінська, Ю.М.-
dc.date.accessioned2021-04-28T07:45:39Z-
dc.date.available2021-04-28T07:45:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2306-4412-
dc.identifier.issn2306-4455-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2181-
dc.description.abstractСучасне життя потребує швидкого та постійного розвитку: професійні знання, здобуті людиною, вже за кілька років стають застарілими та потребують оновлення. У професійній діяльності від працівників постійно вимагається мобільність і здатність до змін. Нерівномірність підготовки кадрів, перевиробництво кадрів одного профілю йде на шкоду іншим професіям, актуалізує потребу в пожиттєвому навчанні. Тому якраз в управлінні освітніми проектами у сфері підвищення кваліфікації, яка є складовою навчання впродовж життя і плацдармом для вирощування сучасних кадрів, добре себе зарекомендував саме проектний менеджмент. Зазвичай команда освітнього проекту складається з креативних осіб, підібраних з-поміж внутрішніх працівників навчального закладу. Управління такими командами пов’язане з певними ризиками персоналу, що може в подальшому шкодити успішному завершенню освітнього проекту. Робота з командами, члени яких мають високий креативний потенціал, потребує додаткових і дієвих інструментів та методів управління. Cтаттю присвячено аспектам практичного застосування розроблених автором моделей та методів управління креативністю і ризиками команд освітніх проектів у сфері підвищення кваліфікації. На прикладі освітнього проекту розробки та запуску програм підвищення кваліфікації за ваучерами в приватному закладі вищої освіти було виконано оцінювання креативності членів команд освітнього проекту за допомогою соціометричного методу перехресного оцінювання, й експертним методом визначено ризики персоналу, що найбільше впливають на результат проекту. За допомогою методу управління трудовими ресурсами освітніх проектів з урахуванням їх креативності та ризиків було визначено ступінь довіри до кожного члена команди проекту для подальшого планування проектним менеджером трудових ресурсів на критичному шляху освітнього проекту.uk_UA
dc.description.abstractModern life requires rapid and continuous development: professional knowledge, gained by a person, becomes outdated in several years and needs to be updated. In professional activities, there is always request for mobility and ability to change. The unevenness of staff training, overproduction of personnel in one profile harms other professions, actualizing the need for lifelong learning. Therefore, in the management by educational projects in the field of further training, which is a component of lifelong learning and a springboard for the growth of modern staff, project management works better. Typically, a team of educational project consists of creative individuals selected from among the internal staff of educational institution. The management by such teams involves certain personnel risks, which may further undermine the successful completion of an educational project. The work with teams, the members of which have high creative potential, requires additional and effective tools and methods of management. The article is devoted to aspects of practical application of author's models and methods of managing the creativity and risks of educational project teams in the field of further training. The author has made an assessment of the members’ creativity using the sociometric cross-evaluation and the expert methods. The assessment has been based on an example of educational project for the development and launch of qualification improvement programs with vouchers in a private institution of higher education. This helped to identify personnel risks which influence the project results the most. The article shows how using the method of labor resources management in educational projects, taking into account creativity and risks, and the method of cross-evaluation, it is possible to determine the criteria of trust to each member of the project team for further planning the project by a human resources manager on the critical path of an educational projectuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Черкаського державного технологічного університету. Технічні наукиuk_UA
dc.subjectосвітній проектuk_UA
dc.subjectсфера підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectкоманда проектуuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectступінь довіриuk_UA
dc.subjecteducational projectuk_UA
dc.subjectsphere of professional developmentuk_UA
dc.subjectproject teamuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.subjectdegree of trustuk_UA
dc.titleПрактичне застосування моделей і методів управління креативністю і ризиками команд освітніх проектів у сфері підвищення кваліфікаціuk_UA
dc.title.alternativePractical application of models and methods of management by creativity and risks of educational project teams in the field of further traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1uk_UA
dc.citation.spage23uk_UA
dc.citation.epage32uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4412.1.2019.165236-
Appears in Collections:№1/2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdfКузьмінська892.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf382.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf262.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.