Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубар, Олександра Євгенівна-
dc.date.accessioned2019-04-25T14:31:13Z-
dc.date.available2019-04-25T14:31:13Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.issn2304–5809 (Print)-
dc.identifier.issn2313–2167 (Online)-
dc.identifier.otherУДК 368(477)-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/219-
dc.description.abstractЗдійснене дослідження теоретичних та практичних аспектів розуміння сутності поняття «страховий про- дукт». Запропонований авторський підхід до розкриття сутності поняття «страховий продукт» з погляду таких предметних площин діяльності страховика: стратегія компанії, технології бізнес-процесів, страхо- вий захист, документарне забезпечення страхового продукту, фінанси. Страховий продукт представлено як основну категорію страхування, яка має безпосередній вплив на фінансові результати страховика, споживчий капітал торгової марки компанії та її ринкову вартість. Отримані результати дослідження доцільно використати при формуванні вітчизняного страхового законодавства.uk_UA
dc.description.abstractThis article is dedicated to comprehensive investigation of the essence of the notion “insurance product” in transformational conditions of national insurance legislation adaptation to international guidelines of financial accountancy. The object of the research is theoretical and methodological approaches and practical experience of the notion “insurance product” understanding. The objective of the article is to practise contemporary methodological approaches to identify the notion of “insurance product”, which take into consideration insurers’ experience and international guidelines. The profoundly carried out study has singled out theoretical and practical aspects of the understanding of the notion “insurance product” and revealed considerable differences between scientific point of view and insurance business practice. Suggested author’s approach for revealing of the notion “insurance product” has been grounded on the different aspects of insurer’s activities, such as company strategy, business processes technologies, insurance defense, insurance product documentary supply, finances. All theoretical statements are appropriately illustrated by concrete material and prove that the notion “insurance product” is rather meaningful. Firstly, the insurance product is a network of mutually agreed company business processes, which are aimed to fulfil insurance protection in case of insured accident. Insurance conditions are formed by unique consumer’s qualities of the insurance product and give possibilities for balanced and diverse insurance portfolio. As a result, the insurance product is presented as the main category of insurance, which has a strong influence on financial results of the insurance agent, company brand mark consumer’s fund and its market value.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher"Молодий вчений"uk_UA
dc.subjectстраховий продуктuk_UA
dc.subjectinsurance productuk_UA
dc.subjectстрахова діяльністьuk_UA
dc.subjectinsurance activityuk_UA
dc.subjectстрахові операціїuk_UA
dc.subjectinsurance operationsuk_UA
dc.subjectстрахові преміїuk_UA
dc.subjectinsurance premiumuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectстраховий портфельuk_UA
dc.subjectinsurance portfoliouk_UA
dc.subjectекономічна ефективність страхового продуктуuk_UA
dc.subjecteconomic efficiency of insurance productuk_UA
dc.titleМетодологічні та практичні аспекти розкриття сутності страхового продуктуuk_UA
dc.title.alternativeMETHODOLOGICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF REVEALING OF INSURANCE PRODUCT ESSENCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume10 (50)uk_UA
dc.citation.issue10 (50)uk_UA
dc.citation.spage862uk_UA
dc.citation.epage870uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№10 (50) - 5.pdfМЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗКРИТТЯ СУТНОСТІ СТРАХОВОГО ПРОДУКТУ3.65 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.