Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2290
Title: Вплив логістики на ефективність функціонування маркетингового комунікаційного середовища підприємства
Other Titles: Влияние логистики на эффективность функционирования маркетинговой коммуникационной среды предприятия
The influence of logistics on the efficiency of the functioning of the marketing communication environment of the enterprise
Authors: Васильченко, Лідія Сергіївна
Коляденко, Олександр Леонідович
Стручок, Олександр Володимирович
Keywords: логістика;логістичні процеси;маркетингове комунікаційне середовище;маркетингові комунікації;комунікаційна взаємодія;логистика;логистические процессы;маркетинговая коммуникационная среда;маркетинговые коммуникации;коммуникационное взаимодействие;logistics;logistics processes;marketing communication environment;marketing communications;communication interaction
Issue Date: 2020
Publisher: Актуальні проблеми економіки
Abstract: В статті розглянуто сутність маркетингового комунікаційного середовища підприємства, окреслено послідовність формування концепції його розвитку, визначено роль логістики у його ефективному функціонуванні. Охарактеризовано сучасні тенденції інтеграції маркетингових комунікацій і логістики для покращення ефективності функціонування маркетингового комунікаційного середовища підприємства.
В статье рассмотрена сущность маркетинговой коммуникационной среды предприятия, определена последовательность формирования концепции её развития и роль логистики в её эффективном функционировании. Охарактеризованы современные тенденции интеграции маркетинговых коммуникаций и логистики для повышения эффективности функционирования маркетингового коммуникационной среды предприятия.
The article considers the enterprise marketing communication environment essence, outlines the sequence of its development concept formation, defines the role of logistics in its effective functioning. The modern tendencies of marketing communications integration and logistics for improvement of functioning efficiency of the enterprise marketing communication environment are characterized
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2290
ISSN: 1993-6788
Issue: 6(228)
First Page: 51
End Page: 57
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51-57.pdf282.86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.