Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2656
Название: Удосконалення маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс", м.Черкаси
Авторы: Васильченко, Лідія Сергіївна
Турбаба, Вадим Вячеславович
Ключевые слова: Стратегічний маркетинг;клієнтоорієнтованість;маркетингова стратегія;маркетингова діяльність
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було розглянуто питання сутності та трансформації ролі маркетингової стратегії в новій парадигмі маркетингу, проаналізовано фактори впливу на формування маркетингових стратегій, проведено аналіз стану ринку побутової техніки в Україні та аналіз маркетингових стратегій ТОВ «Технодар Плюс». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії товариства з обмеженою відповідальністю "Технодар Плюс".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2656
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Турбаба В.В..pdf
  Restricted Access
813.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.