Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2659
Название: Організація рекламної діяльності в мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ «Тобі», м. Київ)
Авторы: Пепчук, Сергій Миколайович
Черніченко, Яна Олегівна
Ключевые слова: Рекламна діяльність;просування продукції;інтернет реклама;таргетингова реклама
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): Вивчено теоретичні основи розробки Інтернет реклами в системі просування підприємства. Досліджено процес управління рекламною діяльністю в мережі Інтернет підприємства. Здійснено аналіз організаційно-економічної діяльності ТОВ «Tobi». Здійснено аналіз маркетингового середовища ТОВ «Tobi», оцінено процес управління рекламною діяльністю на підприємстві, розроблено пропозиції щодо просування продукції ТОВ «Tobi» в мережі Інтернет. Здійснено економічну оцінку запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2659
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Черніченко Я. О..pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.