Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorБаланюк, Аліна Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:18:10Z-
dc.date.available2021-10-20T08:18:10Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2660-
dc.description.abstractВивчено сутності і принципи маркетингової комунікаційної політики, проведено оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства. Здійснено аналіз ефективності комунікаційної політики, внесено пропозицій щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства. Вивчено сутності і принципи маркетингової комунікаційної політики, досліджено особливості формування комплексу маркетингової комунікаційної політики. Здійснено оцінку ефективності маркетингової комунікаційної політики. Вивчено організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства. Здійснено аналіз ефективності комунікаційної політики, внесено пропозицій щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКомунікаціяuk_UA
dc.subjectКомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectУдосконалення підприємстваuk_UA
dc.titleУдосконалення комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ПП «Ювелірний завод «Золотий вік», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Баланюк А.В..pdf
  Restricted Access
946.46 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.