Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorЛебединський, Артем Андрійович-
dc.date.accessioned2021-10-20T13:59:59Z-
dc.date.available2021-10-20T13:59:59Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2667-
dc.description.abstractВизначено сутність конкурентоспроможності, конкурентних переваг, визначено джерела їх формування та фактори утримання. Досліджено види конкурентних стратегій та особливості їх формування та впровадження. Розкрито організаційно-економічні особливості функціонування підприємства ПАТ «Звенигородський сироробний комбінат». Здійснено комплексний аналіз стратегії конкурентоспроможності підприємства, проведено маркетинговий стратегічний аналіз досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи удосконалення конкурентної стратегії ПАТ «Звенигородський сироробний комбінат».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкуренціяuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectПотенціал підприємстваuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства (на матеріалах ПАТ «Звенигородський сироробний комбінат», м. Звенигородка, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Лебединський А.А..pdf
  Restricted Access
1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.