Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Название: Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ПП «Алекс», м. Черкаси)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійовия
Овчаренко, Олександр В'ячеславович
Ключевые слова: Реклама;Підприємство;Маркетингова діяльнісь;Удосконалення
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні основи рекламної діяльності підприємства, визначено актуальність рекламної діяльності підприємства. Розглянуто основні інструменти рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз рекламної діяльності підприємства, досліджено переваги рекламної діяльності підприємства. Досліджено підходи до аналізу рекламної діяльності підприємства, проведено маркетинговий аналіз рекламної діяльності підприємства. Висунуто пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Овчаренко О.В..pdf
  Restricted Access
753.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.