Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685
Название: Управління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)
Авторы: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Дмитренко, Едуард Григорович
Ключевые слова: реклама;бенчмаркінг;рекламна дільність;івент-маркетинг
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): У кваліфікаційній роботі бакалавра автором визначено теоретико-методичні основи здійснення рекламної діяльності, розглянуто особливості проведення рекламної кампанії на підприємстві, наведено пропозиції щодо розробки комплексу маркетингових заходів з метою вдосконалення рекламної діяльності на підприємстві, обґрунтувано ефективність запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Дмитренко Е.Г..pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.