Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2686
Название: Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м.Черкаси)
Авторы: Пепчук, Сергій Миколайович
Гончаренко, Аміна Романівна
Ключевые слова: Реклама;інтернет-реклама;Продакт-плейсмент;Рекламна діяльність.
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто теоретичні аспекти рекламної діяльності підприємства, оцінено та досліджено організаційно-економічний стан ТОВ «Епіцентр К». Проаналізовано та оцінено організацію рекламної діяльності ТОВ «Епіцентр К», розроблено напрями, спрямовані на вдосконалення рекламної діяльності підприємства та обґрунтувати їх ефективність.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2686
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Гончаренко А.Р..pdf
  Restricted Access
1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.