Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorПавлущенко, Едуард Віталійович-
dc.date.accessioned2021-11-02T09:06:39Z-
dc.date.available2021-11-02T09:06:39Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розглянуто поняття та сутність комплексу маркетингу, досліджено еволюційний розвиток комплексу маркетингу. Вивчено особливості розробки окремих елементів комплексу маркетингу. Досліджено методи розробки комплексу маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі, проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Фрірайд» і виявлено основні проблеми розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКомплексuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectУдосконалення комплексу маркетингуuk_UA
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу підприємства (на матеріалах ТОВ «Фрірайд», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Павлущенко Е.В..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.