Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorПавлущенко, Едуард Віталійович-
dc.date.accessioned2021-11-02T09:06:39Z-
dc.date.available2021-11-02T09:06:39Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розглянуто поняття та сутність комплексу маркетингу, досліджено еволюційний розвиток комплексу маркетингу. Вивчено особливості розробки окремих елементів комплексу маркетингу. Досліджено методи розробки комплексу маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі, проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Фрірайд» і виявлено основні проблеми розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКомплексuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectУдосконалення комплексу маркетингуuk_UA
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу підприємства (на матеріалах ТОВ «Фрірайд», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Павлущенко Е.В..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.