Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВартанова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКомишний, Сергій Леонідович-
dc.date.accessioned2021-11-04T09:52:04Z-
dc.date.available2021-11-04T09:52:04Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2734-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та особливості конкурентного позиціонування підприємства. Визначено роль знань як основи конкурентного позиціонування підприємства. Визначено методичні підходи до формування конкурентного позиціонування підприємства. Надано економіко-організаційну характеристику ТОВ «Смілянський електромеханічний завод». Проаналізовано мікро- та макросередовища підприємства, проаналізовано конкурентні переваги ТОВ «Смілянський електромеханічний завод». Сформовано конкурентну стратегію підприємства на основі ресурсів знань, оцінено ефективність запропонованих заходів для ТОВ «Смілянський електромеханічний завод».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкуренціяuk_UA
dc.subjectПозиціонуванняuk_UA
dc.subjectАналіз ресурсів знаньuk_UA
dc.subjectКонкурентне позиціонуванняuk_UA
dc.titleКонкурентне позиціонування підприємства на основі аналізу ресурсів знань (на матеріалах ТОВ «Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Комишний С.Л..pdf
  Restricted Access
1.54 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.