Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2748
Название: | Marketing essence of interaction points in the regional educational network |
Другие названия: | Маркетингова суть точок взаємодії в регіональній освітній мережі |
Авторы: | Romaniuk, Nadiia Романюк, Надія |
Ключевые слова: | node "Education";node "Science and Innovation";node "Authority";node "Stakeholders";node "Business";вузол «Освіта»;вузол «Наука та інновації»;вузол «Влада»;вузол «Стейкхолдери»;вузол «Бізнес» |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки |
Краткий осмотр (реферат): | The article contains a procedure for conducting an empirical analysis of the regional educational
network, which makes it possible to process, systematize and streamline a significant array of empirical
economic information about its nodes: "Education", "Science and Innovation", "Power", "Business",
"Stakeholders".
An analysis of the nodes of the current regional educational network of the Chernivtsi region has
shown a sufficiently high potential of educational, business, innovative, methodological, event-driven,
stakeholder subsystems, which allows it to take leading positions in many respects.
Many serious problems have been diagnosed, including educational migration, demographic
situation, low innovation activity, leading to increased competition between business and education, between
different levels of education, between regions and countries and require the transformation of the regional
educational network with a focus on the needs of the territorial community, regional economy, society, on
the creation of new types of educational institutions, the development of educational programs of a new
generation, the development of alternative forms and formats of education, and most importantly – on the
implementation of the concept of lifelong learning. Метою статті є визначення окремих точок взаємодій регіональної освітньої мережі та іх маркетингової суті. Вузли в рамках РОМ формуються через взаємодію та партнерство шкіл, закладів професійно-технічної та вищої освіти, закладів неформальної освіти, сервісів для інформальної освіти, наукових установ, роботодавців та їх об’єднань, громадських організації, інноваційних компаній, місцевих органів державної влади і управління, адміністративних структур, які відповідають за державні пріоритети в частині підготовки фахівців. У статті сформовано процедуру проведення емпіричного аналізу регіональної освітньої мережі, яка дала змогу опрацювати, систематизувати й упорядкувати значний масив емпіричної економічної інформації стосовно її вузлів: «Освіта», «Наука та інновації», «Влада», «Бізнес», «Стейкхолдери». Аналіз вузлів діючої регіональної освітньої мережі Чернівецької області засвідчив досить високий потенціал освітньої, бізнесової, інноваційної, методичної, подієвої, стейкхолдерської підсистем, що дає їй можливість займати лідируючі місця за багатьма показниками. Діагностовано багато серйозних проблем, серед яких освітня міграція, демографічна ситуація, низька інноваційна активність, що ведуть до посиленої конкуренції між бізнесом та освітою, між різними рівнями освіти, між регіонами та країнами і вимагають трансформації регіональної освітньої мережі з орієнтацією на потреби територіальної громади, регіональної економіки, суспільства, на створення нових типів освітніх закладів, розробку освітніх програм нового покоління, розробку альтернативних форм і форматів навчання, а головне – на реалізацію концепції освіти протягом життя. Отже, у результаті аналізу вузлів регіональної освітньої мережі у статті визначено стратегічні напрями її трансформації: налагодження мережевої взаємодії між громадою, інноваційними підприємствами, стартапами, IT-бізнесом і підприємництвом регіону; партнерство та співпраця регіонального бізнесу, закладів професійно-технічної та вищої освіти в напрямі розробки й узгодження освітніх програм, розвиток інфраструктури неформального та інформального напряму культурного розвитку та самореалізації населення. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2748 |
ISSN: | 2306-4420 |
DOI: | 10.24025/2306-4420.61.2021.236841 |
Выпуск: | 61 |
Первая страница: | 129 |
Последняя страница: | 134 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 61 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | Романюк | 659.49 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
зміст.pdf | 134.63 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть | |
титул.pdf | 272.61 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.