Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorБулатова, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-11-08T11:09:44Z-
dc.date.available2021-11-08T11:09:44Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2749-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано організаційно-економічну характеристику СТОВ «Агрофірма Корсунь». Досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності СТОВ «Агрофірма Корсунь» також розроблено напрями удосконалення маркетингової політики СТОВ «Агрофірма Корсунь». Визначити сутність товарної політики підприємства як системи розробки та управління товарним асортиментом, досліджено методику аналізу формування і реалізації товарної політики підприємства. Обґрунтовано стратегічні напрями реалізації товарної політики підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТоварна політикаuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectТоварuk_UA
dc.titleМаркетингова товарна політика на підприємстві (на матеріалах СТОВ "АГРОФІРМА КОРСУНЬ", м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Булатова А.О. нова.pdf
  Restricted Access
866.48 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.