Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorВеремієнко, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-11-09T08:40:21Z-
dc.date.available2021-11-09T08:40:21Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було вивчено основні принципи організації рекламної кампанії на підприємстві в сучасних умовах, структури і особливостей існуючих форм і систем рекламної діяльності. Досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності рекламної діяльності, оцінено організаційно-економічної діяльності підприємства ФОП Буднік Ю.С. Проаналізовано конкурентоспроможнність підприємства на ринку. Оцінено ефективність рекламної діяльності підприємства, вивчено особливості рекламної діяльності, яка проводиться на досліджуваному підприємстві. Розроблено практичні рекомендацій, щодо вдосконалення організації рекламної кампанії на ФОП Буднік Ю.С. Обґрунтувано економічної ефективності запропонованої рекламної кампанії, визначено перспективи розвитку ФОП Буднік Ю.С. на базі використання прогресивних видів реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРоздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectМаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.titleМаркетинговий комплекс підприємства роздрібної торгівлі (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Веремієнко О.М..pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.