Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШльончак, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorЛук'янченко, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2021-11-09T13:55:47Z-
dc.date.available2021-11-09T13:55:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2616-7360-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2760-
dc.description.abstractВступ. Зміна економічної політики України e сфері ринкових відносин за умови процесу євроінтеграції, а також швидка приватизація підприємств істотним чином змінили систему перевізного процесу, зокрема ефективність роботи автомобільного транспорту. На сьогодні автотранспортні підприємства працюють в умовах відсутності централізованих замовлень, що викликає певну нестабільність формування обсягів їх послуг протягом запланованого періоду. Результатом такої роботи є невпевненість підприємств в досягненні позитивних результатів їхньої виробничо-господарської діяльності. Спостерігається відповідне зростання та ризик їх стійкого функціонування на конкурентному ринку. Незважаючи на надану свободу вибору з безлічі альтернативних стратегій розвитку, необхідно застосовувати такі стратегічні рішення, які б забезпечили підприємствам стабільні умови їх діяльності. В роботі пропонується застосувати шість стратегій управління для підвищення ефективності роботи автотранспортного підприємства. Метою роботи є дослідження стратегій рішення локального завдання автотранспортного підприємства, а саме: забезпечення ефективності та якості робіт з технічного обслуговування рухомого складу шляхом формування організаційних і управлінських рішень у відповідних проєктах. Результати. Проведені дослідження дали можливість запропонувати шість стратегій управління автотранспортним підприємством для покращення його господарської діяльності. Висновки. Розроблені стратегії, що пропонуються в роботі, дають змогу отримати набір керованих дій залежно від реального стану системи технічного обслуговування. Таким чином, обираючи відповідні стратегії на підставі прийнятого критерію оптимальності, є можливість керувати виробничими процесами технічного обслуговування у відповідних проєктах залежно від фактичного пробігу рухомого складу, необхідності забезпечення технологічного процесу перевезень та забезпечення максимального завантаження зони технічного обслуговуванняuk_UA
dc.description.abstractIntroduction. Changes in Ukraine’s economic policy in the field of market relations in the context of the European integration process, as well as the rapid privatization of enterprises have significantly changed the system of the transportation process, in particular the efficiency of road transport. Today, trucking companies operate in the absence of centralized orders, which causes a certain instability in the formation of the volume of their services during the planned period of time. The result of such work is the uncertainty of enterprises in achieving positive results from their production and economic activities. There is a corresponding growth and risk of their sustainable operation in a competitive market. Despite the freedom to choose from a variety of alternative development strategies, it is necessary to apply such strategic decisions that would provide companies with stable conditions for their activities. The paper proposes to apply six management strategies to improve the efficiency of the transport company. The purpose of this work is to study the strategies for solving the local problem of the transport company, namely: ensuring the efficiency and quality of maintenance of rolling stock by forming organizational and management decisions in relevant projects. Results. The conducted research made it possible to propose six strategies for managing a motor transport enterprise to improve its economic activity. Conclusions. The developed strategies offered in the work allow to obtain a set of controlled actions depending on the real state of the maintenance system. Thus, choosing the appropriate strategies based on the accepted criterion of optimality, it is possible to manage the production processes of maintenance in the respective projects depending on the actual mileage of rolling stock, the need to ensure the technological process of transportation and ensure maximum load of the maintenance area.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРозвиток транспортуuk_UA
dc.subjectстратегія управління автотранспортними підприємствамиuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectтехнічний склад рухомого складуuk_UA
dc.subjectmanagement strategy of transport enterprisesuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.subjecttechnical composition of transportuk_UA
dc.titleФормування альтернативних стратегій управління виробничими процесами автотранспортного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of alternative management strategies manufacturing processes of motor transport enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue3(10)uk_UA
dc.citation.spage71uk_UA
dc.citation.epage80uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tdjournal.org_3(10)_2021_стор. 71-80.pdf5.35 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.