Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШльончак, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorЛук'янченко, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorТарандушка, Іван Павлович-
dc.date.accessioned2021-11-09T14:07:27Z-
dc.date.available2021-11-09T14:07:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2664-262X-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2762-
dc.description.abstractВ роботі проводяться дослідження транспортних потоків різних видів транспорту вулично-дорожньої мережі м. Черкаси на прикладі вул. Гагаріна мікрорайону «Митниця». Авторами роботи підкреслюється той факт, що сучасна вулично-дорожня мережа міст, зокрема і в м. Черкаси, яка розраховувалась і будувалася раніше, виходячи із значно меншої інтенсивності руху, виявляється перевантаженою транспортними засобами різних видів. В умовах євроінтеграції, зокрема впровадження нового швидкісного режиму в населених пунктах, спостерігається також зростання затримки транспортних засобів у зонах розміщення, наприклад, нерегульованих пішохідних переходів або світлофорів. Результати дослідження пропонується застосовувати в процесі реорганізації вулично-дорожньої мережі міст України.uk_UA
dc.description.abstractThe study of traffic flows of different types of transport of the road network of Cherkasy on the example of st. Gagarin (microdistrict "Mytnytsia"). The authors emphasize the fact that the modern street and road network of cities, including Cherkasy, which was calculated and built earlier, based on much lower traffic, is overloaded with vehicles of various kinds. In the context of European integration, in particular the introduction of a new speed regime in populated areas, there is also an increase in vehicle delays in accommodation areas, such as unregulated pedestrian crossings or traffic lights. The results of the study are proposed to be used in the process of reorganization of the street and road network of Ukrainian cities. The developed regression models allowed to analyze the delay of vehicles depending on the intensity of pedestrians at pedestrian crossings with or without artificial inequality and with the corresponding probability to predict the intensity of traffic on Gagarin Street in Cherkasy (microdistrict "Mytnytsia").uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні наукиuk_UA
dc.subjectінтенсивність рухуuk_UA
dc.subjectтранспортні потокиuk_UA
dc.subjectвулично-дорожня мережаuk_UA
dc.subjectрізні види транспортуuk_UA
dc.subjectзатримка транспортних засобівuk_UA
dc.subjectтранспортні магістраліuk_UA
dc.subjecttraffic intensityuk_UA
dc.subjecttraffic flowsuk_UA
dc.subjectstreet and road networkuk_UA
dc.subjectdifferent types of transportuk_UA
dc.subjectvehicle delayuk_UA
dc.subjecthighwaysuk_UA
dc.titleАналіз транспортних потоків та прогнозування інтенсивності руху різних видів транспорту на прикладі вулично-дорожньої мережі м. Черкасиuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of traffic flows and forecasting the intensity of traffic of different types of transport on the example of the road network of Cherkasyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue5(36)uk_UA
dc.citation.spage102uk_UA
dc.citation.epage110uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Шльончак.doc283 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.